Tuesday 22 January 2013

Seharian di Zoo Negara

Jarang betul aku update blog ni. Agaknye dalam 2bulan sekali kot. Huhuhu ni nama nye acuh tak acuh buat blog. Takpe lah, ni kan blog personal aku, lain la kalau blog aku femes dan org tertunggu2 post aku, tak gitu T_T (sedey jap). Aku nak update aktiviti aku time aku offday haritu. Biasalah dah penat bkerja so jom isi masa lapang. Tempat pilihanku untuk isi masa lapang ialah, jeng jeng jeng..ZOO NEGARA.

Seronok tau tengok binatang2 kat sana. Comel jek aku tengok. Sebenarnya aku pergi zoo ni sebab nak bawak anak buah aku si Sofea Hana yang berumur setahun 5bulan, sambil ditemani future husband gitew hehehe. Bukan main seronok dia dapat jalan2 sampai org nak dukung pon tak nak. Semua binatang yang dia tengok dia panggil meow...ish ish ape la daq sofea nih  kelakar tau >_<



Me and Sofea Hana. Gamba ala2 romantik yang comel

Uihhh ape tuhhh..yang comel..

Don't feed me.. mesej yang comel

Mawas yang comel (tunjuk ketiak lak dia)

Rusa yang comel

Encik tiger a.k.a pak belang yang comel

Haus + penat + lenguh kaki, rehat jap yang comel


 Setelah kepenatan...jom minum susu..baik untuk tulang yang comel


Peserta rombongan ke Zoo yang comel -_-"



Berikut adalah maklumat lanjut untuk anda yg bminat melawat Zoo Negara :-

Lokasi nya pulak adalah : Zoo Negara, Hulu Kelang, 68000 Ampang, Selangor Darul Ehsan, Malaysia 

Ok, itu sahaja laporan dariku, nanti kan update yang seterusnya. Sekian.

No comments:

Post a Comment